שוויצר. אבל לפניך.

את השוויצר הכרתי דווקא בזכות הזוריק.

חיפשתי מקום לשבת בו בניחותא, והזוריק, הקרוב לביתי, היה עמוס כרגיל. אז המשכתי כמה צעדים דרומה…  ומאז, בשבילי בכיכר מילאנו יש רק בית קפה אחד.

 

שהרי למדתי זה מכבר, שאסור לפחד לשנות כיוון, ואסור לזלזל בנקודת המבט.

בשוויצר כמעט תמיד יציעו לי מים,

שיונחו על הטקסטורה המתאימה,

ואוכל לנשנש עוגה, מוזלי קטן או מיני כריך שבאים בדיל עם הקפה- כולם מצוינים ובמחיר שלא מכביד על הכיס.

המלצרים מקסימים ויש הרבה פינות חמד, כמו זו שישבתי בה היום:

וזו שאשמח לשבת בה בפעם הבאה.

בחוץ קצת עמוס למטרות כתיבה

אבל נעים ומזמין לכל מטרה אחרת.

שוויצר בשבילי הוא קפה שכונתי אמיתי, העניין הגיאוגרפי הוא אך שולי.

 

שוויצר, דה האז 1 (ככר מילאנו)  

   

קהל: מעורב

אווירה: ביתית נעימה

תאורה: נהדרת.

אינטרנט: עובד יופי

נוחות הכתיבה: בול

קפה: יופי של הפוך (24 ש"ח ביחד עם מיני מוזלי)

שיחות בנייד: בסדר גמור

שקט מהול ברעש: בדיוק במינון הנכון

בעד: האוירה הנינוחה

נגד: בחוץ קצת צפוף  

חיזוק למוזה: בהחלט!

תגים: , , , , , ,

7 תגובות to “שוויצר. אבל לפניך.”

  1. אלעד אקרמן Says:

    תענוג לקרוא 🙂

  2. איתמר Says:

    שבה בכל הכוח

  3. קובי שטח Says:

    תֹם שחזרת!!!!
    אני בדודה לבתי קפה ראויים לכתיבה.

  4. סוכריה Says:

    עשית לי תאבון למוזלי וגם ללקבל כוס קפה מתחת לדבר הסרוג החמוד הזה שסבתות סורגות וגם ללכתוב בפינה קסומה למרות שאני לא כותבת בכלל… ובקושי שותה קפה ובהחלט לא אוכלת מוזלי (רגישה לחלב ומוצריו)

  5. אחותה Says:

    נשמע בית קפה חמים ונעים במיוחד!

    אני שם!

  6. ניר דהאן Says:

    אין על הקפה הזה…
    מאז שהכרתי אותו בשנה האחרונה, אני ממש נהנה שם.
    הקפה באמת טעים, אבל מה שתפס אותי שם, זה האנשים המקסימים.

  7. רועי אייל Says:

    שובה לב. השתכנעתי 🙂

כתיבת תגובה